close

 

 

You came in summer sunshine.
Brought me your bright smile.
That caught my breath.



You came in summer sunshine.
Brought me your bright heart.
That enchanted my mind.



You are so brilliant to me.
You are too good to be true.



So when you came in summer sunshine,
I did nothing but escaped
Cause I'm just a cloud in the sky.



應圖友要求
努力把詩翻成中文

你從夏光中走來
帶給我你那令人停止呼吸的燦爛笑容
你從夏光中走來
帶給我你那扣人心弦的真心
你是如此的光采奪目
你是我的夢幻
所以
當你從夏光中走來
我除了逃跑別無他法
因為我只是朵天空裡的雲啊
arrow
arrow
    全站熱搜

    cloudiacheng 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()